مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کاشت مژه طبیعی

مژه ها نه تنها محافظ چشم از گرد و غبار می باشد بلکه زیبایی صورت را نیز دو چندان می کنند و از نظر زیبایی برای چشم و چهره مهم می باشند.

کاهش مژه های چشم در تعریف کاهش طول ، قطر و پرپشتی مژه ها است که علل مختلفی دارد که می توان از علل آن : ارثی ، سن ، کندن مژه ها ، بد استفاده کردن از ریمل یا زیاد استفاده کردن از مژه های مصنوعی یا کاشت موقت مژه های مصنوعی ،التهاب ،داروها ، کچلی پلک ، جراحی ،آسیب و ضربه به چشم نام برد

افرادی که می خواهند مژه های بلند تر و کلفت تر داشته باشند می توانند کاشت مژه انجام دهند.

افرادی که دارای بیماری سیستمیک ،عفونی ، غدد درون ریز ، مشکلات انعقادی دارای شرایط نامناسب کاشت مژه می باشند همچنین افرادی که عادت به کندن مژه خود دارند مگر حداقل برای یک سال یا بیشتر این عادت را کنار گذاشته باشند. افرادی که جوشگاه کچلی به علت التهاب برداشتن تاتو با لیزر و ضربه را دارند باید شش ماه بعد کاشت مژه را انجام دهند.

یکماه از عمل جراحی پلک ها یا لیزیک چشم کاشت مژه انجام داده می شود بیمار های چشم از التهاب حاد یا مزمن چشم ، گلوکوما ،برگشتن پلک به درون چشم ها از مواردی است که کاشت مژه نباید انجام شود.

مشکلات ترمیم زخم ، بیماری های سیستم ایمنی ، طول موی سر کمتر از 4 سانتی متر ، ناهنجاری های آناتومی پلک به علت ضربه ، مو های خیلی مجعد و مارپیچی بودن مو های سر یا خیلی سیخ و کلفت بودن مو های سر از مواردی است که منع نسبی برای کاشت مژه دارد.

روش عمل کاشت موی طبیعی مژه :با بی حسی در ناحیه ای از سر آراسته نمی شود خط کوچکی به اندازه 5سانتی متر و عرض 0.5 سانتی متر گرافت جهت کاشت مو بر داشته می شود .پس از تهیه فولیکول های تک با بی حسی کردن ناحیه پلک کاشت مژه انجام می شود . پس از عمل کاشت باید از عینک استفاده کرد و چشم ها ماساژ داده نشود و چشم ها برای یک هفته آرایش نشود پس از دو هفته مژه ها می ریزد و رشد آن از 6-12 هفته بعد شروع می شود. البته باید بدانید ممکن است کاشت اضافی و دوباره نیاز داشته باشدخصو صاٌ اگر پر پشتی مژه را بخواهید و در این صورت جراحی برای کاشت مجدد 6-12 ماه بعد باید انجام شود.

تگ ها :   کاشت . مژه
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده